تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۴۷۶
تعداد بازدید: ۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

فعال نمودن بخش تولیدی کشور راه برون رفت از مشکلات

مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی فن آویژه گفت: یکی از شیوه های برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی، فعال نمودن بخش تولیدی کشور در سطح گسترده اعم از صنعتی بلاخص صنایع دریایی و تا حد امکان استفاده از منابع داخلی است.
به گزارش مارین نیوز، باهدف بررسی چالش ها و مشکلات شرکت ها و بهره گیری از دیدگاه های کارشناسان خبره گفتگویی با مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی فن آویژه انجام دادیم که در زمینه تامین و ساخت تجهیزات، خدمات مهندسی و مشاوره سرمایه گذاری پروژه های صنعتی و دریایی فعالیت می نمایند. 
نظام وفا عضدی دیلمی در این گفتگو با بیان اینکه این شرکت افتخار دارد براساس استانداردها، ضوابط و مقررات داخلی و برحسب نیاز استاندارد جهانی فعالیت نمایند، گفت: طرح، نظارت، اجرای پروژه های صنعتی (ایجاد توسعه و نوسازی) و تشویق سرمایه گذاران در امور سرمایه گذاری های صنعتی بویژه موارد عمده در صنایع نفت و گاز، صنایع دریایی (ساحلی و فراساحلی) و صنایع تولیدی زمینه فعالیت این شرکت می باشد. 
عضدی دیلمی افزود: از دیگر فعالیت های این شرکت کمک به سرمایه گذاری با تدوین طرح های فنی، اقتصادی و مالی به منظور اخذ تسهیلات بانکی است، ضمن اینکه شرکت فن آویژه عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی از بدو تاسیس این کانون می باشد.
مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی فن آویژه با بیان اینکه در حال حاضر به علت مشکلات اقتصادی بوجود آمده پروژه های صنایع نفت، گاز و دریایی فعال نبوده تا این شرکت بتواند در این موارد سهمی از بازار داشته باشد، اظهار داشت: یکی از شیوه های برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی، فعال نمودن بخش تولیدی کشور در سطح گسترده اعم از صنعتی بلاخص صنایع دریایی با توجه به راهبرد شناسایی موارد عدم وابستگی مواد اولیه و خط تولید به خارج از کشور و تا حد امکان استفاده از منابع داخلی است. 
وی ادامه داد: لازم است زیر بنا و شالوده اقتصاد کشور را تقویت نمود و موتور صنعت در رشته های مختلف تولیدی، دریایی، گردشگری و ... با اهداف عدم وابستگی در راستای اقتصاد عاری از فروش نفت، صادرات، ارزآوری و اشتغازایی را به حرکت در آورد.  
عضدی دیلمی با بیان اینکه باید زمینه ارتباط با جهان جهت توسعه اقتصادی و صادرات را مهیا نمود و همه جانبه از سرمایه گذار و تولید کننده توسط دستگاه های اجرایی دولتی کشور پشتیبانی گردد، گفت: چالش های مربوطه که سرمایه گذار با آن مواجه می باشد مانند پایین بودن نرخ تسهیلات و مشکلات دیگر، موارد بازدارنده گشایش مشکلات است. 


لازم به ذکر است، شرکت فنی و مهندسی فن آویژه که عضو و دارای صلاحیت رتبه بندی از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی، عضو انجمن مهندسی دریایی ایران و دارای پروانه خدمات فنی و مهندسی از سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان می باشد در زمینه های طراحی، ساخت و تعمیرات محصولات صنعتی، خدمات مهندسی و مشاوره، نظارت، اجرای پروژه ‌های عمرانی و صنایع دریایی، مهندسی بندر و دریا، بازرسی فنی شناورهای دریایی، تحقیقات و پژوهش، مشاوره سرمایه گذاری، اجرای پروژه ‌های کنترل کیفی و بهره ‌وری، كنترل انرژی ضایعات صنایع، صادرات و واردات لوازم و قطعات و ماشین ‌آلات مرتبط با موضوع شرکت، انجام امور بازرگانی، شرکت در مزایده ‌ها و مناقصه‌ های دولتی و خصوصی و ... فعالیت می نماید. 

پست الکترونیکی: fanavijeh@yahoo.com




ارسال نظر