تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۵۱۹
تعداد بازدید: ۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
در جلسه عصر روز گذشته هیئت وزیران، تشکیل شورای توسعه سواحل مکران، با هدف راهبری توسعه سواحل مکران و به منظور بهره برداری کامل از استعداد‌های سواحل جنوب شرقی کشور، بهره مندی جامعه محلی و استفاده از سرمایه‌ ها و فرصت‌ های بین المللی به تصویب رسید.
به گزارش مارین نیوز، روز گذشته در جلسه هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری تشکیل شورای توسعه سواحل مکران با هدف راهبری توسعه سواحل مکران و به منظور بهره برداری کامل از استعدادهای سواحل جنوب شرقی کشور، بهره مندی جامعه محلی و استفاده از سرمایه ها و فرصت های بین المللی به تصویب رساند.


گفتنی است،  سواحل مکران، علی رغم ساحلی بودن و سرشار بودن از استعدادها و پتانسیل های مختلف اقتصادی متاسفانه کم برخوردار محسوب می شوند. این سواحل در کتب تاریخی از شهرستان میناب آغاز و تا جنوب غربی کشور پاکستان ادامه داشته است. لیکن در حال حاضر بحث توسعه بیشتر روی دو شهر جاسک از استان هرمزگان و چابهار از استان سیستان و بلوچستان متمرکز است.


موافقت دولت با افزایش سرمایه شرکت ملی نفت ایران
هیئت وزیران همچنین با پیشنهاد وزارت نفت مبنی بر افزایش سرمایه شرکت ملی نفت ایران از محل اندوخته سرمایه ای تا سقف مبلغ یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال منقسم به ۱۲۸ میلیون و ۴۸۶ هزار سهم ۱۰ میلیون ریالی موافقت کرد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: