کد خبر: ۳۶۵۷۹
تعداد بازدید: ۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

برگزاری دوره آموزشی نرم افزار Orcaflex / نرم افزار پیشرفته دریایی

دوره آموزشی نرم افزار Orcaflex که برای تحلیل استاتیکی و دینامیکی سیستم های شناور فراساحلی از جمله برای تحلیل و آنالیز مهاربندی ‌ها و رایزرهای دریایی می باشد، برگزار می شود.
به گزارش مارین نیوز، دوره آموزشی "Orcina Orcaflex General Knowledge" با مدرسی شهاب شهریاری، کارشناس مهندسی دریا توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری مؤسسه رده ‏بندی ایرانیان برگزار می گردد. 
معرفی نرم افزار: 
شرکت Orcina یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری در حوزه صنایع دریایی علی الخصوص دینامیک فراساحلی می باشد. OrcaFlex ،OrcaBend و OrcaLay سه محصول مهم این شرکت نرم افزاری می باشند که OrcaFlex یکی از بهترین پکیج ها برای طراحی و تحلیل سیستم های دریایی فراساحلی است. Orcaflex نرم افزاری جامع و قدرتمند برای مدلسازی و تحلیل استاتیکی و دینامیکی سیستم های فراساحلی است که توسط مشاوران مهندس در طراحی سازه های فراساحلی و دریایی استفاده می شود. از جمله قابلیت های این نرم افزار کاربردی تحلیل و آنالیز لنگرها، رایزرها، مهاربندی ها، سیستم های حفاری و یدک کشی و سیستم های دفاعی است. این ابزار اجازه می دهد شرکت های مهندسی با استفاده از تجربه و خلاقیت خود به حل و فصل هر گونه مسائل پهلوگیری ممکن، بپردازد. OrcaFlex با پوشش بیش از ۱۷۰ سازمان در سراسر جهان برای طراحی و پروژه های تجزیه و تحلیل دریایی از قوی ترین نرم افزار های فنون دریایی محسوب می شود. این نرم افزار علاوه بر کاربرد فراساحلی در زمینه هایی همچون زمین لرزه، مهندسی دریا، تحقیقات اقیانوس شناسی، آبزی پروری، انرژی های تجدید پذیر دریایی نیز قابل استفاده است. با استفاده از OrcaFlex، قادر به مدلسازی صحیح پاسخ غیر خطی تجهیزات زیر دریا در هر دو حوزه زمانی و فرکانسی خواهیم بود. استفاده از این نرم افزار در صنعت، همراه با دانش تخصصی و اصول مهندسی، بدان معنی است که مهندسان ما قادر به ارائه راه حل های قوی برای پیشرفته ترین چالش های مهندسی هستند.
هر شرکتی که طراح سازه های فراساحلی و یا مشاور در زمینه ایمنی و پاسخ های اضطراری در هنگام حوادث است، باید این نرم افزار در کتابخانه اش موجود باشد. 


سرفصل های این دوره عبارتند از: 
  1. Introduction
  2. Hydrodynamic Modeling
  3. Orcaflex Vessel Modeling
  4. Orcaflex Shape Modeling
  5. Orcaflex Link Modeling
  6. Orcaflex Line Modeling
  7. Orcaflex Winch Modeling
  8. Orcaflex Buoy Modeling
  9. Line Fatigue Analysis
  10. Wave Scatter Conversion feature 
  11. Batch Processing feature  
  12. 3D Shaded mode video directing features
این دوره در دو روز از ساعت 9 الی 17 در محل مؤسسه رده ‏بندی ایرانیان واقع در میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه شبنم، شماره 5 تشکیل می ‏شود که بعد از به حد نصاب رسیدن روزهای برگزاری دوره اطلاع رسانی خواهد شد. 
بنابر اعلام برگزار کنندگان به دلیل محدودیت در ظرفیت، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند. همچنین به حاضرین گواهینامه حضور در دوره ارائه خواهد شد. 
لازم به ذکر است، علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت انجمن مهندسی دریایی ایران بنشانی www.iraname.com مراجعه و یا با شماره های 7-44273495-021  تماس حاصل نمایند. 






نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهین توکلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
سلام وقتتون بخیر.
چطور میتونم آموزش رو تهیه کنم؟؟
فیلم. فایل متنی. اسلاید و...
ارسال نظر