تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۶۶۰
تعداد بازدید: ۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز یک سیستم کم فشار حاره ای در مدار ۲۰ درجه شمالی و در فاصله ۹۰۰ کیلومتری از بندر چابهار شکل گرفت.
به گزارش مارین نیوز، رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر، اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه‌ های پیش یابی و مدل ‌های جوی پیش بینی می ‌شود این سیستم کم فشار به طوفان حاره‌ ای تبدیل شود و به سمت شمال غرب و سواحل کشور عمان حرکت کند. 
علی ملاشاهی افزود: این پدیده در حال حاضر تأثیر مستقیمی بر سواحل جنوب ایران ندارد، اما دریانوردان فراساحل استان سیستان و بلوچستان باید توجه داشته باشند که با تشکیل طوفان حاره ای، دریا در محدوده فعالیت طوفان به شدت مواج و متلاطم می‌شود.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از امروز وضعیت این سیستم کم فشار به صورت مستمر در اداره کل هواشناسی استان رصد می‌ شود و هر گونه تغییر در مسیر حرکت آن به اطلاع فعالین دریایی جنوب استان خواهد رسید.
ملاشاهی تأکید کرد: توصیه می ‌شود کشتی ‌های تجاری و شناور‌های دریایی استان سیستان و بلوچستان از تردد در محدوده عرض ‌های جغرافیایی ۱۸ تا ۲۲ درجه شمالی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.


پیش بینی 12 ساعته دریایی امروز سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: