تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۷۴۶
تعداد بازدید: ۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت تعامل بیشتر هند برای عبور از چالش های همکاری در بندر چابهار، تأکیدکرد و خواستار تامین تجهیزات بندری توسط اپراتور هندی و تامین خط اعتباری به منظور تسریع در عملیاتی شدن قرارداد اصلی چابهار شد.
به گزارش مارین نیوز،  مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در دیدار با سفیر هند در ایران  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد شرکت IPGL در بندر چابهار خواستار اهتمام هر چه بیشتر طرف هندی به مسئولیت ها و التزام عمل به بندهای قرارداد چابهار شد.


محمد راستاد با تأکید بر حصول نتیجه از فعالیت های اپراتور هندی در چابهار، گفت: مسائل فنی، تامین تجهیزات بندری توسط اپراتور هندی و تامین خط اعتباری به منظور عملیاتی شدن قرارداد اصلی چابهار باید با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد. 


سفیر هند در ایران نیز با اشاره به تأکید دولت هند به افزایش فعالیت های مشترک اقتصادی بین دو کشور به ویژه در بندر چابهار در پی ملاقات رئیس جمهور دو کشور در مجمع عمومی سازمان ملل، مهمترین عامل موفقیت و پیشبرد اهداف مشترک در بندر چابهار دانست و گفت: برای رفع مشکلات و چالش های پیشرو در قرارداد همکاری پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.
قدم درمندرا با اشاره به ارائه تخفیف ۴۰ درصدی به شرکت های کشتیرانی فعال در چابهار افزود: طی ۱۰ ماه گذشته شاهد افزایش ترافیک کالا در بندر چابهار را شاهد بوده ایم.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: