کد خبر: ۳۷۰۲۹
تعداد بازدید: ۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

پیام انجمن مهندسی دریایی ایران به مناسبت سال جدید

انجمن مهندسی دریایی ایران در پیامی ضمن تشکر از تلاش ‌های شبانه‌ روزی دست ‌اندرکاران نظام سلامت، آغاز سال نو را به جامعه دریایی کشور بویژه اعضاء محترم انجمن تبریک گفت.
به گزارش مارین نیوز، در پیام انجمن مهندسی دریایی ایران آمده است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِرَ اللیْلِ وَ النَهَارِ یَا مُحَوِلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَولْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

انجمن مهندسی دریایی ایران به عنوان تشکلی حرفه ای و تخصصی در حوزه دریایی کشور، بدینوسیله در این روزهای پایانی سال که ویروس کرونا شرایط ویژه و متفاوتی را ایجاد نموده، ضمن آرزوی صحت و سلامت برای هم میهنان عزیز و شفا عاجل تمام بیماران، از همه دست ‌اندرکاران نظام سلامت و دیگر عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش ‌های شبانه‌ روزی، تحمل سختی‌ ها و دوری از خانواده خدمت ‌رسانی می‌ کنند کمال سپاسگزاری را دارد. همچنین از خداوند منان برای آن شهیدان خدمت که در این راه جهادی جان خود را از دست دادند علو درجات و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی مسئلت می‌ نماید. 
پیشاپیش فرارسیدن سال نو و بهار طبيعت را به جامعه دریایی کشور بویژه اعضاء محترم انجمن تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی پر از سلامتی، بركت و موفقيت را از درگاه خداوند متعال برای تمامی هموطنان خواستاريم. 
انجمن مهندسی دریایی ایران 


راه های ارتباط با انجمن: 
آدرس انجمن: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان شاهد، کوچه وحدت 4، پلاک 8، طبقه 4، واحد 4
تلفن: 7-44273495-021 
دورنما: 44261045-021
وبگاه انجمن: www.iraname.com
ایمیل انجمن: info@iraname.com



ارسال نظر