تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۱۵۹
تعداد بازدید: ۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
رئیس زمین ‌شناسی شرکت نفت خزر گفت: فعالیت های اداره زمین شناسی شركت نفت خزر با همکاری شركت های دانش بنیان در حال اجرا می باشد.
به گزارش مارین نیوز، رئیس زمین ‌شناسی شرکت نفت خزر با اعلام این خبر، اظهار داشت: اداره زمین شناسی از سال 1398 اجرای دو پروژه پژوهش محور با موضوع گل فشان ها و دلتاهای حوضه خزر جنوبی را با شركت های دانش بنیان آغاز نموده است.
فرید طاعتی ادامه داد: پروژه مکانیسم تشکیل گل فشان ها و اثرات آن در ایجاد مخازن هیدروکربوری با استفاده از تکنولوژی سنجش از دور با شرکت پارس آرین زمین، پروژه مدلسازی حوزه رسوبی و تعیین محدوده عملکرد دلتاها و گسترش سنگ مخزن در حوضه جنوبی دریای خزر با شرکت دانش بنیان انرژی توانا کیش پروژه هایی می باشند که در حال پیگیری می باشد.  
وی با اشاره به پیشرفت 20 درصدی این پروژه ها، بیان داشت: در فاز اول برنامه بازدید فنی و زمین شناسی در یكی از فیلدهای صحرایی پروژه ها در منطقه گیلان انجام شده و در ادامه نیز نوار ساحلی گلستان، مازندران و گیلان در خشکی به همراه دشت مغان در دستور كار قرار دارد.
طاعتی افزود: بخشی از پروژه های پژوهشی اداره زمین شناسی مدیریت اكتشاف شركت نفت خزر در محدوده دریا می باشد كه در این بخش بیشتر فعالیت ها به کمک تکنولوژی های سنجش از راه دور و تصاویر ماهواره ای و با استفاده از خطوط لرزه ای اجرا می گردد.
براساس اعلام روابط عمومی شرکت نفت خزر در حال حاضر با همکاری اداره پژوهش و فناوری شرکت سه پروژه در حال اجرا می باشد که این پروژه های پژوهشی توسط اداره پژوهش و فناوری به مدیریت اکتشاف شركت نفت خزر سپرده شده است و یکی از این پروژه ها مربوط به اداره ژئوفیزیک و دو پروژه دیگر مربوط به اداره زمین شناسی است.





برچسب ها: مارین نیوز ، دریایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: