کد خبر: ۳۷۲۷۳
تعداد بازدید: ۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

احداث واحد تعمیر شناور‌های سبک و سنگین در ماهشهر

معاون عمرانی استانداری خوزستان از احداث واحد تعمیر شناور‌های سبک و سنگین به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با تصویب کارگروه زیربنایی استان در بندر ماهشهر خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به ظرفیت ‌های موجود در شهرستان بندر ماهشهر، برآورد لازم در خصوص اجرای طرح احداث واحد  تعمیر شناور‌های سبک و سنگین به مساحت ۳۰ هزار مترمربع آغاز شده است. 
فاضل عبیات با بیان اینکه طرح احداث واحد تعمیر شناور‌های سبک و سنگین به تصویب کارگروه زیربنایی استان رسیده است، اظهار داشت: با اجرای این طرح به تدریج فعالیت‌ های بندری و صیادی در خوزستان به ویژه در شهرستان‌ های ساحلی استان توسعه و افزایش خواهد یافت.
عبیات تصریح‌ کرد: کارگروه استانی زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیست در خوزستان این طرح را به‌ عنوان یکی از پروژه ‌های قابل توجه سرمایه‌ گذاری در شهرستان ماهشهر در نظر گرفته است تا در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع اجرا شود. 
معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: طی اقدامی از سوی این کارگرو، وضعیت پروژه ‌های سرمایه‌ گذاری در استان که مجوز احداث دریافت کرده‌ اند نیز مورد بررسی قرار می‌ گیرند تا موانع پیشرو به ‌صورت کارشناسی رفع شود.






ارسال نظر