کد خبر: ۳۷۴۰۴
تعداد بازدید: ۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

تدوین طرح‌ های تولیدی، خدماتی و اشتغالزایی با رویکرد دریا محور در استان بوشهر

استاندار بوشهر از تدوبن طرح‌ های جدیدی تولیدی، خدماتی و اشتغالزایی در حوزه سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه ‌های با رویکرد دریا محور است.
به گزارش مارین نیوز، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با اشاره به تدوین برنامه‌ ها و طرح ‌های تولیدی، عمرانی و خدماتی ویژه سال آینده، اظهار داشت: در عرصه سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی طرح‌ های مهمی برای سال آینده برنامه ‌ریزی و تدوین شده است که پیگیری این طرح‌ ها ضروری است.
استاندار بوشهر با تاکید بر بارگذاری پروژه ‌های اقتصاد مقاومتی در سامانه ویژه این پروژه‌ ها، گفت: سیاست اصلی این است که با کمک نظام بانکی و تخصیص اعتبارات لازم پروژه‌ های اقتصاد مقاومتی بر اساس برنامه تعیین شده اجرا، تکمیل و افتتاح شود.
گراوند، توسعه این استان را دریامحور دانست و تاکید کرد: استفاده از سواحل و دریا در اجرای پروژه‌ های تولیدی و سرمایه ‌گذاری مورد توجه ویژه قرار دارد.
استاندار بوشهر تامین نیازهای سرمایه‌‌ گذاری و زیرساخت ‌ها در سواحل  را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید از این ظرفیت در حوزه اشتغال، تولید و سرمایه‌ گذاری استفاده و نیاز پروژه‌ های اقتصادی مقاومتی در حوزه آب، برق، گاز و راه تأمین شود.
وی، از تدوین طرح‌ های جدیدی تولیدی، خدماتی و اشتغالزایی در حوزه سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: این پروژه‌ ها تنها در حوزه صنعت نیست بلکه در بخش ‌های آبزی‌ پروری، زیستی، انرژی، حمل و نقل دریایی و صنایع پشتیبانی است.






ارسال نظر