تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۵۸۹
تعداد بازدید: ۱۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
جلسه هماهنگی بیست و دومین همایش صنایع دریایی برگزار شد و زمان برگزاری همایش در روزهای 27 و 28 بهمن ماه 1400 اعلام گردید.
به گزارش مارین نیوز، جلسه هماهنگی بیست و دومین همایش صنایع دریایی وابسته به انجمن مهندسی دریایی ایران با حضور دکتر محمد دقیق رییس و دبیر همایش، دکتر سجاد حاجی زاده دبیر اجرایی همایش، دکتر محمد مونسان دبیر کمیته علمی و اطلاع رسانی همایش و مهندس اکبر فلاحتی و مهندس میثم مغاره از دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران 22 شهریور ماه برگزار شد. 
در این جلسه درخصوص موضوعات مختلف همایش از قبیل زمان، دانشگاه های همکار در همایش، لوگوی حامیان همایش، موضوع ISC مقالات، فراخوان و پوستر همایش، کمیته های تخصصی همایش و برگزاری جلسات آن، هزینه های ثبت نام و چاپ مقالات و شماره حساب همایش بحث و تبادل نظر گردید.
در این جلسه مقرر گردید بیست و دومین همایش صنایع دریایی در روزهای 27 و 28 بهمن ماه 1400برگزار گردد. 
دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران همچنین اعلام نمود، جلسات ستاد اجرایی و کمیته اطلاع رسانی همایش با حضور ارگان ها، سازمان ها و شرکت های دریایی کشور جهت همکاری و هماهنگی بزودی برگزار می گردد. 
لازم به ذکر است، سایت همایش به آدرس www.miciran.ir آماده دریافت مقالات دانشجویان و اساتید دریایی کشور است و اطلاعات تکمیلی در سایت همایش درج خواهد شد. 





نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن رضا صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
0
سلام و عرض ادب
بسیار عالی
با تشکر بر حسب تجربه پیشنهاد می کنم که تا زمان برگزاری همایش بیش از یک جلسه هماهنگی برگزار گردد و با فواصل کمتر این موضوع کمک می کند تا با بررسی شرایط و بهبود برنامه ها در زمان مقتضی حضور جامعه دریایی در همایش را نهادینه کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: