تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۶۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
در پی انتشار گزارشی در خصوص"غيب شدن شناور ۳۰۰ ميليون دلاری" مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش مارین نیوز، سعید وفاپور، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با اشاره به گزارش منتشر شده، گفت: گزارش منتشره معطوف به يكی از شناورهای عملياتی شركت مهندسی و ساخت تأسيسات دريايی ايران است كه متأسفانه ضمن سوء استفاده از فضای مجازی، مصداق نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومی بوده است.
 وی با اشاره به اسناد و مکاتبات موجود که نسخه ای از آن نیز در اختیار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" گذاشته شده است، افزود: شركت تأسيسات دريايی اسناد و مستندات در ارتباط با گزارش فوق را به كليه مراجع ذيربط و وزارت نفت جمهوری اسلامی ايران ارجاع نموده و همه ارکان نظارتی و تصمیم گیر در جریان موضوع قرار دارند.
وی تاکید کرد: اقدام سایت مذکور اقدام علیه امنیت ملی است و موضوع تخلف رسانه مذکور كه علاوه بر محتوای كذب، اقدام عليه منافع ملی كشورمان است و  به قوت از طريق ارجاع به مقام محترم قضائی پيگيری خواهد شد.
پس از انتشار گزارش مذکور، آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" با پیگیری از شرکت تاسیسات دریایی و با بررسی اسنادی که در اختیار این رسانه قرار داده شد، اعلام کرد: گفته های مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی ایران صحت دارد و این اسناد نشان می دهد اقدام  تاسیسات دریایی در بکارگیری شناور مذکور در راستای تامین منافع ملی و در راستای تامین منافع شرکت صورت گرفته است و تاریخ مکاتبات با نهادهای نظارتی و تصمیم گیر پیش از انتشار گزارش فوق بوده است. 
گفتنی است، شناور اوشنیک 5000 برای لوله‌ گذاری در دریا و نصب سازه های دریایی مورد استفاده قرار می ‌گیرد و از منظر استراتژیک برای صنعت نفت بسیار حیاتی است. 









منبع: نفت ما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
MARINER
|
United States
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
چرا باید انتشار جزییاتی از قراردادی به امنیت ملی مربوط باشه ؟
میرصانع
|
United States
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
دوباره باید شاهد اتفاقات عجیب در پیش روی شرکت تاسیات دریایی باشیم ، از دکل گم شده گذشته به سمت کستی غول پیکر غیب شده میرویم ... اشکال نداره حالا بعد از 5 سال یه حکمی هم برای اقایان بیاد ، مهم اینه که باید کار انجام بشه !!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: