تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۷۸۰
تعداد بازدید: ۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 23 الی 26 اردیبهشت 1401 در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین المللی تهران برگزار می ‌گردد.
به گزارش مارین نیوز، بیست و ششمین نمایشگاه بین ‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توسط شرکت ملی نفت ایران با شعار "نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی" از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران برگزار می‌ شود.
نمایشگاه صنعت نفت ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركتهای فعال در این صنعت اعم از سازندگان تجهیزات، صادرکنندگان، پیمانکاران، سرمایه گذاران و شرکت ‌های طراحی مهندسی و دانش بنیان و همچنین مدیران بخش ‌های دولتی و خصوصی با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند و دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند. 
نمايشگاه بین ‌المللی نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎ کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می ‌آید.









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: