تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۸۳۹
تعداد بازدید: ۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) گفت: اقتضای صنعت دریایی و صنعت کشتی‌ سازی، داشتن نگاه بین المللی است.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در مراسم به آب‌ اندازی نفتکش افراماکس در بوشهر گفت: دو قرارداد جدید کشتی ‌سازی برای مجموعه ایران شمال منعقد شده و دو قرارداد دیگر هم در روزهای آینده به امضا خواهد رسید که با امضای این قراردادها در مجموع ۴ کشتی ساخته خواهد شد.
علی زارعی ادامه داد: اقتضای صنعت دریایی و صنعت کشتی‌سازی، داشتن نگاه بین المللی است.
وی این شرکت را حلقه زنجیره صنعت دریایی نامید و افزود: باید برای شکل‌گیری زنجیره تامین و ساخت قطعات صنعت دریایی همت بیشتری صورت گیرد و حرکت در این مسیر، هم به کسب استاندارد‌های فنی و هم رویکرد مدیریتی جدید نیاز دارد که با عزم خود برای آماده‌سازی این دو مهم تلاش می‌کنیم.
زارعی گفت: نفتکش افراماکس با حمایت مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا به آب انداخته شد که نقطه عطفی در کارنامه درخشان این قرارگاه و شرکت صدرا است.
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) عنوان کرد: امروز صدرا به پشتوانه تلاش جوانان توانمند خود شناخته می‌شود.


یادآور می شود، آیین تحویل دومین کشتی نفتکش افراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با حضور آیت‌الله رئیسی و نیکلاس مادورو روسای جمهور ایران و ونزوئلا روز گذشته برگزار شد. روسای جمهور دو کشور به صورت ویدئوکنفرانس با عرشه این کشتی در خلیج فارس ارتباط برقرار کرده و در جریان مراحل ساخت و فعالیت این نفتکش اقیانوس‌پیما قرار گرفتند. اسناد تحویل نفتکش آفراماکس نیز در این جلسه ما بین مدیران شرکت صدرا و طرف ونزوئلایی به امضا رسید.
کشتی افراماکس دارای ۲۵۰ متر طول، ۴۴ متر عرض، ۲۱ متر ارتفاع، ۱۴/۸ متر آبخور، با ۱۵ نات سرعت است که قابلیت حمل ۸۰۰ هزار بشکه نفت را دارد.









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: