تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۵۷۴
تعداد بازدید: ۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
شرکت خدمات بازرگانی و کشتیرانی مهفا مارین از جمله شرکت‏ هایی است که به عضویت انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده و از سال ۱۳۹۵ با اتکا به توان و تخصص تیم های عملیاتی و کارشناسان مجرب خود شروع به فعالیت نموده است.
به گزارش مارین نیوز از روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، شرکت خدمات بازرگانی و کشتیرانی مهفا مارین از جمله شرکت‏ هایی می باشد که به عضویت حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران در آمده است. ضمن تبریک به این شرکت جهت پیوستن به خانواده بزرگ حوزه دریایی، خدمات و توانمندیهای این شرکت مطابق با اطلاعات دریافتی از روابط عمومی شرکت فوق در ادامه معرفی می گردد.
مدیر عامل: مهرشاد کوهستانی (دکترا مدیریت بازریابی و DBA مدیریت دریایی)
شرکت خدمات بازرگانی و کشتیرانی مهفا مارین، برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت نموده است. این شرکت با اتکا به توان و تخصص تیم های عملیاتی و کارشناسان مجرب خود و بهره گیری از اعتماد شرکای تجاری و بیش از صدها شرکت و تاجر داخلی و خارجی در سراسر دنیا این افتخار را داشته باشد که خدمات در بالاترین سطح کیفی ارائه نماید و بدون محدودیت و فراتر از مرزها، به بازرگانان کمک کند تا تجارت خود را زنده نگه دارند.
اما با توجه به سیاست های کلی توسعه ای شرکت و همچنین بنا بر تقاضای مشتریان خدمات تامین کالا، لجستیک، ترخیص، بیمه و نقل و انتقال مالی به فعالیت های خود اضافه نموده است تا بتواند با ارائه مجموعه از خدمات مرتبط به واردات و صادرات کالا مدیریت زمان و هزینه را برای شرکت ها و تجار رضایتمندی را برای مشتریان به ارمغان آورد.
شرکت مهفا مارین ارائه دهنده خدمات زیر میباشد:
  • کشتیرانی (فله، فله خشک، کالای عمومی، محموله های حجمی و ترافیکی، کانتینری)
  • چارترینگ کشتی (سفری، زمانی، پروژه ای)
  • مدیریت کشتی (خدمه، سوخت، آب، آذوقه، راهبری)
  • بازرگانی (صادرات و واردات) تامین محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی
  • خدمات مشاوره ای (مهندسی و مشاوره حمل و نقل کالا- مشاوره و ارائه طرح توجیهی سرمایه گذاری در حوزه دریایی-مشاوره ساخت و تعمیرات شناور)
با توجه به تحولات روزافزون تکنولوژی اطلاعات و با اتخاذ به رویکرد تحولات تجاری جهان فعالیت خود را بر ارائه خدمات نوین و با بالاترین کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی و با بهره وری از روشهای نوین به دنبال ایجاد و توسعه سیستم های پیشرفته در تجارت و حمل و نقل دریایی می باشد تا خدمات هرچه سهل تر و آسان تر در اختیار مشتریان قرار دهد.


شرکت مهفا مارین موسس و صاحب امتیاز اولین سامانه نیازمندی های دریایی کشور از سال 1396 تاکنون میباشد و بعنوان اولین شرکت پیشرو در این حوزه خدماتی همچون (خرید و فروش شناور، اجاره شناور، تامین تجهیزات دریایی، شناور تفریحی، کشتی ضایعاتی) به فعالین حوزه دریایی ارائه مینماید.


این شرکت دارنده گواهینامه های ایزو به شرح ذیل می باشد:
سیستم مدیریت یکپارچه  IMS 
ISO45001-2018/ISO14001-2015/ISO9001-2015
سیستم مدیریت کیفیت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ISO29001-2020


ارتباط با شرکت خدمات بازرگانی و کشتیرانی مهفا مارین:
آدرس دفتر مرکزی: تهران، قلهک، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، ساختمان اداری مهراز پلاک 457 طبقه 4 واحد 8
تلفن: 02122611570-02126601937
ایمیل: info@mahfamarine.com
وب سایت: www.mahfamarine.com
شیپو مارکت: www.shipomarket.com






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: