تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۵۷۷
تعداد بازدید: ۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: پیش ‌نویس اولیه لایحه سیاست ‌های کلی توسعه دریا محور با همکاری دستگاه ‌های مربوطه آماده شده و کارهای کارشناسی نیز انجام شده است، امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم لایحه توسعه دریامحور را آماده کنیم و به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم.
به گزارش مارین نیوز، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌ جمهوری با اشاره به ابلاغ سیاست ‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: در معاونت حقوقی رئیس جمهوری در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده ایم و دستورات لازم نیز صادر شده و یکی از معاونان این معاونت نیز به عنوان مسئول پیگیری این موضوع معرفی شده است.
او با بیان اینکه پیش ‌نویس اولیه با همکاری دستگاه ‌های مربوطه آماده شده و کارهای کارشناسی نیز انجام شده است، افزود: بر اساس دستور رئیس جمهوری ما باید ظرف مدت سه ‌ماه آینده در خصوص سیاست ‌های کلی توسعه دریامحور اقدام عملی و موثری را انجام دهیم.
دهقان همچنین ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم لایحه توسعه دریامحور را آماده کنیم و به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم و البته در زمان کوتاهی نیز تصویب شود تا از این ظرفیت بزرگی که متاسفانه سال های طولانی در کشور مغفول مانده آنطور که شایسته است، استفاده شود.
معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به بازدیدهای متعددی که از سواحل مکران انجام شده، گفت: پس از بازدیدهای متعدد از سایر مرزهای آبی و ساحلی کشور از نزدیک به موضوع واقف شده‌ ایم و اهمیت آن را نیز به دستگاه‌ های مربوطه ابلاغ کرده‌ ایم و در حال حاضر منتظر تهیه پیش ‌نویس آن هستیم.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: