تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۶۸۶
تعداد بازدید: ۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
لیونل مسی در مراسمی نام بزرگترین کشتی دنیا را معرفی کرد، به این دلیل که شرکت سازنده این کشتی اسپانسر اینترمیامی شده است.
به گزارش مارین نیوز، بزرگترین کشتی جهان سفر خود را از تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ آغاز کرد و لیونل مسی کسی بود که در مراسمی رسمی نام این کشتی غول ‌پیکر را اعلام کرد.


شرکت رویال کارائیب اینترنشنال اسپانسر پیراهن اینترمیامی است و لوگوی شرکت روی پیراهن‌های خارج از خانه این تیم نقش خواهد بست و مسی به عنوان بخشی از این معامله مسئول اعلام نام بزرگترین کشتی جهان بود. در مراسمی که در بندر میامی برگزار شد مسی و هم‌تیمی‌هایش در اینترمیامی شرکت کردند. مسی یک توپ روی سکو گذاشت و با عنوان کردن نام کشتی مراسم را آغاز کرد.


او به زبان اسپانیایی گفت: سلام. خیلی ممنونم، در ابتدا می‌خواهم از همه کسانی که در رویال کارائیب این افتخار را به من دادند سپاسگزاری کنم، نام این کشتی « Icon of the Seas نماد دریاها» است و خداوند به کشتی و هرکسی که روی آن است برکت بدهد.


نماد دریاها ۱۱۹۸ فوت طول دارد و ۲۵۰۸۰۰ تن وزن. این کشتی ۱.۵۷ میلیارد پوندی ظرفیت ۷۶۰۰ نفر را دارد و سرگرمی‌های بیشماری دارد، از جمله هفت استخر، شش سرسره آبی، بزرگترین آبشار جهان، بلندترین سرسره آبی و بزرگترین پارک آبی. نماد دریاها در ۱۹ ژوئن ۲۰۲۳ برای اولین بار برای آزمایشات دریایی خود حرکت کرد و در ۲۲ ژوئن به کارخانه کشتی‌سازی مِیر تورکو بازگشت تا تنظیمات سیستم‌های خود را انجام دهد و فضاهای داخلی را تکمیل و مبله کند. کشتی در ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳ رسماً به رویال کارائیب تحویل داده شد.


نماد دریاها در ۱ دسامبر ۲۰۲۳ از زیر پل بزرگ دانمارک گذشت. کشتی در کارخانه کشتی‌سازی ناوانتیا در کادیز اسپانیا برای کار نهایی لنگر انداخت و در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۳ کادیز را به مقصد پورتوریکو ترک کرد و در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ به بندر اصلی خود، بندر میامی رسید. و در تاریخ ۲۳ ژانویه نیز مراسم رسمی نامگذاری آن با حضور مسی و تیم اینترمیامی برگزار شد.



منبع: ایراسین





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: