تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۶۸۹
تعداد بازدید: ۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
به همت دبیرخانه شورای‌ عالی صنایع دریایی، رویداد تأمین مالی جمعی طرح‌ های مرتبط با زیست ‌بوم دریایی برگزار می ‌شود.
به گزارش مارین نیوز، در این رویداد طرح‌ های مرتبط با زیست‌ بوم دریایی فرصت تأمین مالی جمعی (Crowdfunding) از طریق سکوهای مورد تأیید فرابورس ایران را خواهند داشت.
بر این‌ اساس چنانچه فعالان زیست‌ بوم دریایی کشور برای توسعه یکی از محصولات یا خدمات نوآورانه خود نیازمند جذب حداکثر 25 میلیارد تومان سرمایه جسورانه از طریق تامین مالی جمعی هستند، می‌ توانند در این رویداد شرکت کنند.
پس از ثبت‌ نام و ارسال طرح و برگزاری فرایند داوری اولیه، ده شرکت منتخب ضمن ارائه طرح‌ های خود برای هیئت داوران و نمایندگان سکوها در رویداد نهایی که در تاریخ 14 اسفند ماه 1402 برگزار خواهد شد، از فرصت سرمایه‌ گذاری مردمی از طریق سکوها بهره‌ مند خواهند شد.
مهلت ثبت‌ نام در رویداد تأمین مالی تا تاریخ دوشنبه 30 بهمن ماه 1402 خواهد بود و علاقمندان می‌ توانند با مراجعه به وبگاه شورای عالی صنایع دریایی کشور به آدرس www.iransea.ir/event در این رویداد شرکت نمایند.
شایان‌ ذکر است، از میان طرح‌ های راه‌ یافته به مرحله نهایی، سه طرح برتر علاوه بر امکان جذب سرمایه از طریق سکوها از سوی دبیرخانه شورای‌ عالی صنایع دریایی نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
خاطرنشان می کند، شورای عالی صنایع دریایی کشور بر حسب قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی کشور، به ریاست مقام عالی رئیس جمهور و با عضویت رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان محیط زیست، وزرای نفت، صمت، راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جهادکشاورزی تشکیل و وظیفه سیاستگذاری و هماهنگی عالی در کلیه امور دریایی را بر عهده دارد.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: