تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۶۷۱۹
تعداد بازدید: ۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰
رئیس مؤسسه ملی اقیانوس‏شناسی از توافق با سازمان مدیریت بحران وزارت کشور برای راه‏اندازی مرکز هشدار مخاطرات دریایی خبر داد.

به گزارش مارين نيوز به نقل از روابط عمومی مؤسسه ملی اقیانوس‏شناسی، دکتر وحید چگینی در این زمینه گفت: در دیداری که با مهندس حسین باقری، رئیس سازمان مدیریت بحران وزارت کشور، صورت گرفت؛ توافق شد تا این مؤسسه با همکاری سازمان مدریت بحران، مرکز هشدار مخاطرات دریایی را راه‏اندازی کند.

وی افزود: همچنین مقرر شده است که کارگروه مخاطرات دریایی که توسط این مؤسسه اداره و مدیریت می‏شود، به صورت کارگروه ویژه به کار خود ادامه دهد.

رئیس مؤسسه ملی اقیانوس‏شناسی در ادامه سخنان خود به حمایت سازمان مدیریت بحران برای راه‏اندازی مرکز هشدار مخاطرات دریایی اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شده است تا این سازمان برای جذب اعتبارات مالی مور نیاز برای راه‏اندازی این مرکز، حمایت‏های لازم را صورت دهد.

چگینی تصریح کرد: در دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران مقرر شد که به منظور آماده‏سازی شرایط لازم برای تأسیس مرکز شدار مخاطرات دریایی، این سازمان از طرح‏های پژوهشی در رابطه با مخاطرات دریایی بخصوص سونامی، جریان‏های شکافنده، توفان‏های حاره‏ای و کشند قرمز حمایت مالی کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: