کد خبر: ۳۱۵۷۱
تعداد بازدید: ۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

دبیر دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت منصوب شد

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری طی حکمی محمد سعید سیف را به سمت دبیر دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت منصوب کرد.
به گزارش مارین نیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این حکم خطاب به محمدسعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی آورده است : "با توجه به تجربیات ارزنده جنابعالی در ارتقای پژوهش ها و فناوری های راهبردی کشور در حوزه صنایع دریایی به موجب این حکم به عنوان دبیر دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرف منصوب می شوید. انتظار می رود ضمن ساماندهی کمیته های برگزاری و با بهره گیری از کلیه توانمندی های موجود در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زمینه ترویج فناوریهای دریایی در کشور را فراهم آورید. امیدواریم با تلاش فزاینده شما شاهد برگزاری شایسته دومین دوره این جشنواره ملی باشیم."  


ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و با تاکید بر اهمیت فرهنگسازی و ترویج صنعت دریا در اقشار دانش آموزی نخستین دوره از جشنواره دانش آموزی دریا  را در مهرماه سال گذشته در تهران، میان دانش آموزان سراسر کشور برگزار کرد و در نظر دارد دومین دوره از آن را با عنوان جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت با همکاری ارگان‌ها در آبان ماه سال 95 برگزار کند،  که جشنواره دانش آموزی یکی از بخش‌های این جشنواره ملی خواهد بود.
بر اساس این گزارش، دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت شامل «بخش فن بازار شامل طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور»، «بخش دانش‌آموزی: جشنواره دانش‌آموزی دریا»، «بخش دانشجویی، جشنواره فیلم کوتاه 90 ثانیه‌ای، مسابقات شناورهای هوشمند» است.
 
 
 


ارسال نظر