کد خبر: ۸۳۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

ورود 8 كاتاماران ساخت داخل به خط مسافری قشم-بندرعباس

مدیرعامل شركت تعاونی مد كندآلو قشم از افزایش هشت فروند شناور مسافری كاتاماران به ناوگان حمل و نقل دریایی مسیر قشم- بندرعباس و بالعكس تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بخش اخبار دریافتی مارین نیوز، غلام پاكوهی با اعلام این خبر گفت: شركت مدكندآلو قشم با توان تولید سالانه 14 فروند شناور آلومینیومی كاتاماران تحت كلاس مؤسسات رده‌بندی TL تركیه و آسیای ایران آماده نوسازی ناوگان حمل‌ونقل دریایی قشم به بندرعباس و بالعكس است.

وی ادامه داد: شناورهای كاتاماران با ظرفیت حمل40 مسافر از ایمنی لازم و تجهیزات مناسب شامل كولر گازی، تلویزیون، صندلی‌های راحت و فضای خوب تردد برخوردارند.

مدیرعامل شركت شناورسازی مدكندآلوی قشم گفت: این شناورها همچنین با داشتن دو موتور600 اسب یان مار در هر مسیر رفت و برگشت بین قشم و بندرعباس، تنها200 لیتر گازوییل مصرف می‌كنند.

به گفته پاكوهی، شناورهای کاتاماران با داشتن دو موتور و دور2000 RP می توانند مسیر 11 مایلی قشم تا بندرعباس را تنها در 35 دقیقه طی كنند.

وی یادآور شد: کارخانه شناورسازی مدكندآلو قشم از آغاز فعالیت خود در سال87 تاكنون با تولید شناورهای مدرن كاتاماران 40 نفره اقدام به جایگزینی این شناورها با شناورهای غیراستاندارد و غیرایمنی قدیمی مسیر قشم به بندرعباس كرده و در حال حاضر چهار فروند از این شناورها همه‌روزه در حال ارایه خدمات مسافری در این مسیر دریایی است.

ارسال نظر