تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۲۷۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
عضو شورای شهر بوشهر گفت: توسعه و کاشت درخت حرا در خورهای (محدوده نیمه بسته از دریا) اطراف شهر بوشهر یقیناً به محیط زیست و موجودات زنده این منطقه کمک خوبی خواهد کرد.
به گزارش مارین نیوز، ندا عبدالله‌زاده صبح امروز در مراسم کاشت بذر درخت حرا در خور سلطانی بوشهر که به عنوان دوستدار محیط زیست در کاشت ۵ هزار بذر درخت مانگرو (حرا) در خور سلطانی شهر بوشهر مشارکت کرده بود، بیان داشت: امروز شاهد برنامه بسیار ارزنده‌ای از سوی اداره‌کل منابع طبیعی استان و تشکل‌های زیست محیطی بودیم و این برنامه می‌تواند هر ساله تکرار شود.
عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه متأسفانه خورهای استان در برخی مناطق دچار آلودگی‌های زیست محیطی است، گفت: برنامه منابع طبیعی در توسعه درختان حرا در این مناطق اقدامی بسیار ارزشمند تلقی می‌شود.
عبدالله‌زاده افزود: ما می‌دانیم که درخت حرا سازگاری بسیار خوبی با سواحل استان و شهر بوشهر دارد و توسعه این درخت در خورهای اطراف شهر بوشهر یقیناً به محیط زیست و موجودات زنده این منطقه نیز کمک خوبی خواهد کرد.
وی ادامه داد: شرایط خاص آب وهوایی استان می‌طلبد که نهادهای متولی توسعه جنگل را به هر شکل ممکن در دستور کار خود قرار دهند و تشکل‌های خصوصی و NGOها نیز به این امر بسیار علاقه‌مند هستند.
وی ادامه داد: مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر با روحیه و پشتکاری که دارد و خود نیز امروز در متن این برنامه قرار داشت، این همت را نیز دارد که با تجمع این درختان در خورهای استان در به وجود آمدن جنگل‌های حرا (جنگل‌های مانگرو) در این استان کمک کند.
عبدالله زاده  در ادامه با اشاره به فعالیت تشکل‌های غیردولتی و علاقه‌مند به حوزه‌های جنگل و منابع طبیعی خواستار حمایت بیشتر مسؤولان از آن‌ها شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: