تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۱۹۸
تعداد بازدید: ۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
دومین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور با هدف ایجاد بستر مناسب برای مشارکت و تبادل دانش و اطلاعات بین اساتید و پژوهشگران، ارائه آخرین یافته های علمی، ارزیابی ظرفیت های توسعه ای و در نهایت همسویی بین محققان و صاحبنظران حوزه دریایی، آغاز به کار کرد.
به گزارش مارین نیوز، دومین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور با حضور مسئولین، اساتید و دانشجویان کشور با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری امروز ششم بهمن ماه 1395 آغاز به کار کرد. 
این همایش نظر به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت دریا در پیشرفت و حفظ منافع ملی توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر پس از برگزاری موفق اولین همایش در بهمن 1393 با هدف ایجاد بستر مناسب برای مشارکت و تبادل دانش و اطلاعات بین اساتید و پژوهشگران، ارائه آخرین یافته های علمی، ارزیابی ظرفیت های توسعه ای و در نهایت همسویی بین محققان و صاحبنظران حوزه دریایی، برگزار گردیده است. 
قدر مسلم برگزاری این همایش که فرصتی موثر در تبیین نقش پژوهش در حل مشکلات زیست محیطی، توسعه ای و صنعتی حوزه دریایی کشور خواهد بود، مستلزم مشارکت صاحبنظران، متخصصان و انديشمندان دانشگاه ها، مراکز علمی- پژوهشی، دستگاه های اجرایی و صنایع مرتبط با حوزه دریا می باشد. 
این همایش با حضور معاونت توسعه و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استاندار خوزستان، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ریاست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی، مدیر کل نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی، معاونت اموربندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور، ریاست انجمن سازندگان شناور، مدیر عامل موسسه رده بندی ایرانیان، مدیر عامل موسسه رده بندی آسیا و و جمعی از مسئولان صنایع و دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه دریایی استان خوزستان امروز 6 بهمن ماه افتتاح گردید.
علوم دریایی، منابع طبیعی دریا، اقتصاد و مدیریت دریا و مهندسی دریا از محورهای دومین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور می باشد که از امروز آغاز و تا فردا 7 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.  






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: