کد خبر: ۳۳۴۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اکثر سواحل شمال کشور توسط مدیران بخش دولتی تصرف شده است.
به گزارش مارین نیوز، جبار کوچکی نژاد در توضیح وضعیت تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل، گفت : تشکیل این سازمان در مجلس نهم به تصویب رسید اما متاسفانه در ردیف‌های بودجه و قانون برنامه ششم توجهی به این سازمان نشده است، متاسفانه ساختار این سازمان هم علی رغم مصوبه قانونی هنوز شکل نگرفته است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه دولت توجهی به تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل ندارد، تصریح کرد: تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل قطعا از هرج و مرج های پیش آمده در سواحل می‌کاهد، این سازمان به خصوص در سواحل شمال کشور که بخشی از آن مورد تعرض‌های غیرقانونی قرار گرفته است موثر خواهد بود.
کوچکی‌نژاد افزود: اکثر سواحل شمال کشور تصرف شده و به ویلا و مجتمع‌هایی برای مدیران دولتی تبدیل شده است، این اقدامات تصرف به پول بیت‌المال است بنابراین نیازمند ساماندهی خاص وموثر است.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل تحول سواحل کشور را موجب می‌شود، گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان این موضوع را پیگیری خواهد کرد زیرا مصوبه قانونی مجلس باید اجرا شود./

منبع : خانه ملت 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس جوان دریایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
آقای استاد کوچکی نژاد متوجه نیستند که به اندازه کافی ارگان دولتی صلب در این حکومت وجود دارد و تصمیم دارند یک ارگان دیگر به این کاروان سرگردان اضافه کنند!!!
البته این گونه نظر پردازی ها اغلب برای صاحب یک منصب دولتی شدن در آبنده می باشد و هدف آن پیشرفت کشور عزیز ایران نیست....
کاش به جای این حرفهای پیش پا افتاده به دنبال کاهش حجم و حتی حذف سیستم فعلی دولتی دریایی ایرانی و تشکیل یک ارگان بالادستی در حوزه دریا بودیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: