تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۷۰
تعداد بازدید: ۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
دبیر کمیته علمی نوزدهمین همایش بین المللی صنایع دریایی گفت: با توجه به رویکرد سالیان اخیر همایش صنایع دریایی در راستای طرح مشکلات موجود، با حضور متخصصان پنل تخصصی نفت و گاز در همایش نوزدهم برگزار خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، دبیر کمیته علمی نوزدهمین همایش بین المللی صنایع دریایی در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: با توجه به رویکرد سالیان اخیر همایش صنایع دریایی در راستای طرح مشکلات موجود در صنایع دریایی، با حضور متخصصان "پنل تخصصی نفت و گاز" در نوزدهمین همایش صنایع دریایی برگزار خواهد شد. 
دکتر محمدرضا بهاری ادامه داد: در این پنل با توجه به خروجی بالای اقتصادی این صنعت، موضوع سیستم مدیریت یکپارچگی دارایی ها از منظرهای مختلف، چالش های پیش روی پروژه های فراساحلی از منظر کارفرما، چرخه کامل پروژه های خطوط انتقال و خدمات پیمانکاری مربوطه و نهایتا راهکارهای بالابردن کارایی و کیفیت در این پروژه ها با حضور متخصصین و مسئولین امر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 
وی با اشاره به استقبال فراوان محققین، اساتید و دانشجویان صنایع دریایی از همایش نوزدهم صنایع دریایی، بیان داشت: 430 مقاله دریافت شده است که 50 مقاله شفاهی و 100 مقاله بصورت پوستر ارائه خواهد شد. 
محمدرضا بهاری گفت: همچنین با برنامه ریزی های انجام شده ارائه نزدیک به 20 کارگاه توسط متخصصان ایران و کشورهای پیشرو در صنایع دریایی در محورهای متنوع پیش بینی شده است که بطور حتم رضایت علاقه مندان و حاضرین در همایش را جلب می نماید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: