تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۷۳
تعداد بازدید: ۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
بر اساس اعلام دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران، امسال نیز همانند دو سال گذشته شاهد حضور پاویون کشورهای مختلف از جمله دانمارک، فنلاند، کره جنوبی، چین و ... در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران خواهیم بود.
به گزارش مارین نیوز از دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران، با تلاش و اقدامات صورت گرفته توسط این انجمن و حمایتهای ارگانهای دریایی کشور، از سال 94 شاهد حضور هر چه گسترده تر و بیشتر شرکت های بزرگ خارجی در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی بوده ایم.  
امسال نیز همانند دو سال گذشته شاهد حضور پاویون دریایی از کشورهای مختلف از جمله دانمارک، فنلاند، کره جنوبی، چین و ... در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران IranImex2017 خواهیم بود و شرکت های مطرحی از این کشورها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. 
دبیرخانه انجمن مهندسی دریایی ایران بر این اساس از کلیه سازمان ها و شرکت های فعال در زمینه صنایع دریایی، دریانوردی و صنایع وابسته جهت حضور، بهره مندی و استفاده مناسب از این فرصت فراهم شده برای ارائه دستاوردهای کشورمان در این حوزه و انجام مذاکرات پیرامون توسعه و رشد این صنعت دعوت به عمل آورد.

لازم به ذکر است، کلیه بازدیدکنندگان می بایستی در سامانه ثبت نام که امسال برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه طراحی شده است، ثبت نام نموده و حتما کارت ورود به نمایشگاه را دریافت نمایند. 
گفتنی است، برپايی نوزدهمین نمايشگاه بین المللی صنايع دريايی و دريانوردی ايران که حتی الامکان مطابق با آخرين دستاوردهای روز نمايشگاهی دنيا برگزار می شود، می تواند نقش بسزايی در شناسايی و گسترش مناسبات تجاری و ايجاد فرصتهای سرمايه گذاری بين مراکز صنايع دريايی و دريانوردی و طرفهای خارجی آنها ايفا نمايد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: