تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۰۷
تعداد بازدید: ۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
اجرای طرح تحول صنعت دریایی کشور در یک بازه 3 ساله، منجر به ساخت 176 فروند شناور در یاردهای داخلی با درصد ساخت داخل 59 درصد خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاستهای دولت محترم تدبیر و امید و به دستور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و دبیر شورای عالی صنایع دریایی کشور، طرح تحول صنعت دریایی کشور با استفاده از نیاز ارگانهای داخلی به شناور و در نظر گرفتن ظرفیت کارخانجات و یاردهای داخلی تهیه و ابلاغ گردید.
بر اساس گزارش دبیرخانه این شورا، برای اجرای طرح تحول صنعت دریایی کشور، جلسات متعددی با صاحبان بار و کالا، مالکان اصلی شناورها و سازندگان داخلی با در نظر گرفتن چرخه امور دریایی که در راس آن حمل و نقل دریایی و کشتیرانی قرار دارد، برگزار شد که در نهایت طی برنامه ریزی انجام شده جدول نیاز به شناور به همراه برآورد قیمت و درصد ساخت داخل آنها آماده گردید. استخراج نیاز داخلی بر اساس سند راهبردی صنایع دریایی با استفاده از ظرفیتهای داخلی کشور انجام گرفته است. اجرای این طرح در یک بازه 3 ساله، منجر به ساخت 176 فروند شناور در یاردهای داخلی با درصد ساخت داخل 59 درصد خواهد شد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: