تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
شرکت "بازرسی مهندسی و صنعتی ایران" از سال 1381 تاسیس و در سال 1396 به عضویت حقوقی "انجمن مهندسی دریایی ایران" درآمده است.
به گزارش مارین نیوز، شرکت "بازرسی مهندسی و صنعتی ایران" از سال 1381 تاسیس و در سال 1396 به عضویت حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران درآمده است که به شما معرفی می گردد. 

معرفی: 
شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران (Industrial & Engineering Inspection Company of Iran) که به اختصار IEI نامیده می شود در سال 1381 بعنوان اولین و قدیمی ترین شرکت ایرانی با ماهیت مستقل و ملی در حوزه بازرسی فنی تأسیس گردید. زمینه فعالیت این شرکت، کنترل مواد اولیه و ساخت بر اساس استانداردهای رسمی ایران و بین المللی و رقابت با مؤسسات و شرکت های مشابه خارجی جهت کاهش وابستگی و نیل به خودکفایی و استقلال صنعتی کشور از طریق انتقال اطلاعات و تکنولوژی و ارائه خدمات بازرسی مهندسی به کلیه دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی، می باشد. 


IEI موفق گردیده است با مدیریت و ساماندهی 25 شعبه استانی و گمرکات در داخل کشور و 7 شعبه خارجی در کشورهای آلمان، ترکیه، امارات متحده عربی، چین (شانگهای و پکن )، ژاپن و روسیه خدمات بسیار ارزنده ای را در صنایع مختلف ارائه نماید. این مجموعه با شبکه ای متشکل از 600 نفر نیروی ستادی و بازرس در ایران و 1000 نفر بازرس مقیم خارج از ایران و با حضور گسترده در پروژه های مختلف، تاکنون بیش از 100 هزار نوبت بازرسی تجهیزات صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع فولاد، ماشین آلات، ارتباطات و مخابرات، سد و نیروگاه، حمل و نقل و … را در قریب به 60 کشور جهان با موفقیت به انجام رسانده و نه تنها کارنامه ایی درخشان در صنایع ملی به یادگار گذاشته بلکه حضور مقتدرانه ای در بین رقبای خارجی خود در سطح بین المللی نیز داشته است. 


در چشم انداز این شرکت آمده است، برآنيم تا بعنوان سازمانی يادگيرنده و پويا، خدمات بازرسی هر کالا و خدمت را در اقصی نقاط جهان محقق نمائيم. قابليت اساسی ما برخورداری از کارکنانی خلاق و شبکه‌ای توانمند و منعطف است که ما را قادر به ارائه خدمات با بهترين کيفيت، در سريعترين زمان و کمترين هزينه می نمايد. آرمان مشترک ما، تعهد به مسير تعالی تا دستيابی به کلاس جهانی است.
IEI همچنین در جهت ارتقاء سطح كيفيت خدمات و در راستای تأمين انتظارات سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران، مشتريان و سایر ذينفعان، مدل نظام مديريت كيفيت خود را براساس استاندارد ISO/IEC 17020 و (2008) ISO 9001 و (2004) ISO 14001 و (2007) OHSAS 18001 انتخاب کرده است. 


اخذ رتبه در بانک صنعت و معدن – امور بازرسی فنی، تایید صلاحیت خدمات مشاوره – پایه یک تخصص بازرسی فنی، پروانه بازرسی – بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی، ISO 9001:2008، ISO 14001:2004، OHSAS 18001:2007، اخذ رتبه در شرکت ملی پالایش و پخش در زمینه های بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی، بازرسی فنی تجهیزات و صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه، ISIRI-ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی، اخذ رتبه در شرکت نفت و گاز پارس در زمینه بازرسی شخص ثالث داخل و خارج از کشور و گواهینامه تایید صلاحید ایمنی از گواهینامه های کسب شده IEI می باشد. 


همچنین این شرکت در انجمن های داخلی و خارجی، صنفی کارفرمایی شرکت های بازرسی فنی و آزمایشهای غیر مخرب ایران، سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، مشاوران مدیریت ایران، جامعه ممیزی و بازرسی ایران، دارنگان نشان استاندارد ایران، GAFTA، EFQM، خوردگی ایران و مهندسی دریایی ایران عضو می باشد. 


رییس هیأت مدیره: علیرضا عسگری جونوش 
مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره: شهاب شاه محمدی 


نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک54
تلفن: 88778892-021
دورنما: 88772300-021

وب گاه: 
رایانامه: 
info@iei-co.com




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: