تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۵۵۳
تعداد بازدید: ۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تعمیر ۳ فروند شناور به وسیله نیرو‌های متخصص داخلی در بندر چابهار خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت تعمیرات اساسی شناور‌ها در راستای ارتقای عملکرد تجهیزات، از سال گذشته ۳ مورد تعمیرات اساسی روی شناور‌های این اداره کل صورت گرفت.
عباس آذرپیکان ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی شناور سرداب، ثوره و خضرا با به کار گیری تیم حرفه‌ای داخلی به جای متخصصان خارجی، با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن با موفقیت انجام شد.
وی اظهار کرد: افزایش عمر مفید شناورها، کاهش انرژی مصرفی در تولید قدرت مورد نیاز رانش، افزایش راندمان شناور به واسطه خزه تراشی و تعمیرات روی بدنه، ارتقای سطح ایمنی شناور‌ها و کاهش خرابی‌های اضطراری از جمله اهداف تعمیر شناورهاست.
آذرپیکان، کاهش هزینه نگه داری، کمک به حفظ، تمدید یا دریافت گواهینامه‌ های رده بندی شناور، افزایش شاخص آماده به کاری شناور و در نتیجه ارتقای خدمات یدک کشی را از دیگر اهداف انجام تعمیرات شناور‌ها اعلام کرد.
لازم به ذکر است، بر اساس الزام‌ های موسسه ‌های رده بندی، شناور باید هر ۲.۵ سال در داک، تحت تعمیر اساسی زیرآبی قرار گیرد.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: