تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۹۳۶
تعداد بازدید: ۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس لایحه بودجه سال 99، بانک ها می توانند از محل منابع خود نسبت به ارائه تسهیلات ارزی ریالی به بخش خصوصی برای تقویت حمل و نقل عمومی و حمل و نقل دریایی اقدام کنند.
به گزارش مارین نیوز، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از افزایش بودجه حمل و نقل در لایحه بودجه سال 99 خبر داد و گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، بودجه حمل و نقل کشور در سال آینده حدود 50 درصد افزایش یافته است که این مسئله می تواند تأثیر به سزایی در توسعه حمل و نقل کشور داشته باشد.
مجید کیان پور ادامه داد: طبق لایحه بودجه سال 99 کل کشور، بودجه حوزه حمل و نقل از اعتباری حدود 7/5 هزار میلیارد تومان به اعتباری حدود 11/3 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
کیانپور تصریح کرد: بر اساس لایحه بودجه سال 99، بانک ها می توانند از محل منابع خود نسبت به ارائه تسهیلات ارزی ریالی به بخش خصوصی برای تقویت حمل و نقل عمومی و حمل و نقل دریایی اقدام کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین در تبصره 4 لایحه بودجه سال 99 کل کشور، اعتباری حدود 140 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای تقویت و توسعه حمل و نقل ریلی کشور در نظر گرفته شده است که این موضوع موجب توسعه خطوط ریلی در کشور می شود.





منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: