تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۱۶۱
تعداد بازدید: ۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
جلسه بررسی راهکارهای گسترش و توسعه فعالیت های اکتشافی در شمال کشور با حضور مدیر عامل شرکت نفت خزر و مدیر اكتشاف و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، در این جلسه كه به منظور گسترش همكاری ‌های متقابل در حوزه فعالیت های اکتشافی استان های شمالی به همراه مدیران دو مجموعه در شرکت نفت خزر برگزار شد، مدیر اكتشاف و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت برنامه‌ های آتی این مدیریت در مناطق شمالی كشور را تشریح و در خصوص همكاری‌ با شركت نفت خزر در پروژه های مطالعاتی و اکتشاف منابع هیدروکربوری ابراز خرسندی کرد.


سید صالح هندی گفت: مدیریت اکتشاف همکاری با شرکت های توسعه ای شرکت ملی نفت از جمله نفت خزر را در چارچوب منافع ملی می بیند و از هر گونه کمک در جهت توسعه فعالیت ها در زمینه اکتشاف در استان های شمال کشور استقبال می کند.


مدیرعامل شركت نفت خزر نیز در گزارشی روند فعالیت های اکتشافی اعم از مطالعات زمین شناسی و ژئوفیزیک دربخش دریا و خشکی را تشریح نمود.
علی اصولی گفت: در طی سال های گذشته مطالعات گسترده ای در حوزه‌های مختلف زمین شناسی و ژئوفیزیک در شركت نفت خزر انجام شده که منجر به همكاری های متعددی با شركت های تابعه از جمله شرکت ملی گاز و مدیریت اكتشاف شرکت ملی نفت در بخش های مختلف شده است.
اصولی با قدردانی از نقش موثر مهندس هندی در پیشبرد و حمایت از طرح های اکتشاف حوزه دریای خزر اظهار داشت: برای حفظ توازن و میزان تولید، تقویت و توسعه فعالیت های اکتشافی در شمال کشور موضوعی مهم و ضروری است و در همین راستا شرکت نفت خزر از هرگونه همکاری و تعامل با دیگر شرکت ها و مدیریت های صنعت نفت استقبال می کند.
مدیر عامل شرکت نفت خزر در پایان، اظهار داشت: همکاری دو مجموعه نفت خزر و مدیریت اکتشاف در زمینه توسعه فعالیت های اکتشافی و عملیاتی در استان های شمالی می تواند تحولات بسیار خوبی را برای صنعت نفت به همراه داشته باشد.
در ادامه این نشست مدیر اكتشاف شركت نفت خزر به تشریح برنامه‌ های این شركت برای فعالیت‌ های جدید در منطقه گرگان پرداخت، همچنین اطلاعاتی از وضعیت پروژه دشت گرگان، محل اجرای پروژه و درصد پیشرفت آن برای اعضای حاضر در جلسه ارائه شد.
شایان ذکر است در پایان این نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از مدیران شرکت نفت خزر و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت برای پیشبرد فعالیت ها و همکاری ها در حوزه اکتشاف منابع هیدروکربوری در استان های شمالی تشکیل شود.





برچسب ها: مارین نیوز ، اکتشاف
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: