تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۶۰
تعداد بازدید: ۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: الگوی جدید تعرفه ای که از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرایی می شود، باید به گونه ای باشد که نیازهای سازمان بنادر را پوشش بدهد و حداکثر بازدهی اقتصادی را برای فعالان بندری به دنبال داشته باشد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست مدیران سازمان بنادر و دریانوردی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به سیاست های خاص سازمان بنادر و شرایط حساس کنونی، لازم است در حوزه هوشمند سازی به پروژه های "توسعه دیتا سنتر" و  "امنیت شبکه" توجه جدی شود.
محمد راستاد در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های قانونی و لزوم حفظ قراردادهای سرمایه گذاری اپراتوری در بنادر تاکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر توجه جدی به ارتباط و دیدار با مشتریان و ذی نفعان تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران باید به صورت مستقیم با مشتریان و مخاطبان در ارتباط باشند و در شرایط کرونا که رفت و آمدها سخت شده باید از طریق ایمیل سازمانی و یا از مسیرهای دیگر در فضای مجازی در دسترس باشیم و به خواسته ها و مطالبات مردم پاسخ دهیم.
وی با بیان اینکه فرآیندهای پیچیده در بنادر بایستی اصلاح و حذف شود، تأکید کرد: فرآیندهایی که کارها را تطویل می کند و مردم را به زحمت می اندازد باید حذف شود از اینرو کارشناسان پیشنهادها و نظرات اصلاحی خود را مطرح کنند.
راستاد با اشاره به اینکه ضرورت دارد، اقدامات تعرفه ای منجر به تحولات جدید شود، اظهار داشت: الگوی جدید تعرفه ای که از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرایی می شود، باید به گونه ای باشد که نیازهای سازمان بنادر را پوشش بدهد و حداکثر بازدهی اقتصادی را برای فعالان بندری به دنبال داشته باشد.
وی با بیان اینکه توسعه ترانزیت در دستور کار جدی سازمان قرار دارد، گفت: برای افزایش رقابت پذیری و استفاده حداکثری از دالان ترانزیتی چابهار و سایر مسیرهای ترانزیتی در بنادر کشور، باید موانع را با کمک کارگروه ترانزیتی در ستاد وزارت راه و شهرسازی، برداریم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با حاکمیتی خواندن ماموریت های سازمان بنادر در حوزه ایمنی و حفاظت دریایی، تصریح کرد: این حوزه یکی از وظایف مهم و حاکمیتی سازمان بنادر محسوب می شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد و در این زمینه باید سازمان از تمام ظرفیت و امکانات خود استفاده کند.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: