تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۸۵
تعداد بازدید: ۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: ممنوعیت صید ترال شامل نوعی خاص نمی‌ شود و این ممنوعیت برای تمامی روش ‌ها اعمال شده است و پیشنهاد آن توسط وزیر جهاد کشاورزی در نشست سران قوا مطرح شده بود.
به گزارش مارین نیوز، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در خصوص ممنوعیت 2 ساله صید ترال، گفت: در زمینه ممنوعیت 2 ساله صید ترال شبهاتی مطرح شده بود که در جریان سوال از وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون این شبهات برطرف شد.
معین الدین سعیدی با اشاره به اینکه مطرح شده بود که ممنوعیت صد ترال تنها شامل فانوس ماهیان می ‌شود، ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی در نشست روز گذشته کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد به صورت کامل تمامی صیدهای ترال ممنوع شده و شناورهای صید ترال باید از آب‌ های دریای عمان و خلیج فارس به آب ‌های فراساحل منتقل شوند.  
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ممنوعیت صید ترال شامل نوعی خاص نمی‌ شود و این ممنوعیت برای همه انواع صید ترال، همه انواع و اقسام ارتفاع دریایی اعمال شده است، گفت: پیشنهاد ممنوعیت تمامی روش‌ های صید ترال در دریای عمان و خلیج فارس توسط وزیر جهاد کشاورزی در نشست سران قوا مطرح شده بود و ان شاء الله تا دو سال دیگر صیادی ترال هیچ فعالیتی در خلیج فارس و دریای عمان نخواهد داشت. همچنین این تعطیلی دو ساله در طرح آیش و پایش است. 






منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: