تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۰۱۲
تعداد بازدید: ۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
پس از تایید انتخاب دکتر مرتضی توکلی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی وی را به مدت چهار سال به سمت ریاست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی منصوب کرد.
به ‌گزارش مارین نیوز، بر اساس مصوبه جلسه 50 مورخ 15 آبان 1401 کمیته تعیین روسای دانشگاه ها- شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مرتضی توکلی را از تاریخ 18 آبان ماه 1401 برای مدت ۴ سال به سمت ریاست پژوهشگاه منصوب نمود.
در بخشی از متن این حکم آمده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.
امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه در اجرای اسناد بالادستی بویژه راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» را با رویکردی تحول گرایانه و مساله محور به منظور تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: