کد خبر: ۳۱۶۰۸
تعداد بازدید: ۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

گفتگو با مدیران صنایع دریایی پیرامون سفارشات ساخت

مدتی پیش بحث و صحبت های جالب توجه و سازنده ای در گروه تلگرامی مارین نیوز با محوریت صنایع کشتی سازی، توانایی ها و ظرفیت های داخلی، دلایل سفارشات ساخت شناور به خارج از کشور از جمله کشورهای شرق آسیا با ذکر جزئیات مطرح شد.

به گزارش مارین نیوز، مدتی پیش بحث و صحبت های جالب توجه و سازنده ای در گروه تلگرامی مارین نیوز با محوریت صنایع کشتی سازی، توانایی ها و ظرفیت های داخلی، دلایل سفارشات ساخت شناور به خارج از کشور از جمله کشورهای شرق آسیا با ذکر جزئیات مطرح شد. 
در همین زمینه مارین نیوز درصدد برآمد مجموعه مصاحبه هایی را با مدیران، متخصصان و کارشناسان انجام و  بازتاب  دهد. 
این گفتمانهای سازنده در شبکه اجتماعی، زمینه ای فراهم کرد تا به سراغ مدیران و متخصصان دریایی کشور برویم و موضوع را در قالب سوالاتی از حمید رضائیان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، احمد رفعت رییس دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی و دیگر مدیران و متخصصان جویا شویم. 
بر این اساس مصاحبه با مهندس احمد رفعت دبیر شورایعالی صنایع دریایی انجام و با صحبت هایی مفصل و مبسوط در این زمینه نقطه نظرات خود را اظهار کردند که به زودی در سایت مارین نیوز قرار داده خواهد شد؛ اما مهندس رضائیان اصل مدیر عامل بزرگترین سازنده کشتی در ایران ( ایزوایکو) به دلایلی که از ذکر آن خودداری می کنند، حاضر به گفت و گو در این زمینه نبودند.
البته ما هم بنا به وظیفه همچنان پیگیر مصاحبه با ایشان هستیم. 
لازم به ذکر است در این زمینه مصاحبه های دیگری با متخصصان و دست اندرکاران این صنعت در حال انجام می باشد. 



ارسال نظر