کد خبر: ۳۱۷۰۹
تعداد بازدید: ۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

کارخانه کشتی سازی انزلی زمینه ساز اشتغال جوانان

فرماندار بندرانزلی گفت: رایزنی های لازم انجام شده تا به همت بخش خصوصی کارخانه کشتی سازی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کند تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.
به گزارش مارین نیوز، مهندس  عبدالصمد صفرنژاد فرماندار بندرانزلی در نشست با ساکنین منطقه کلیور 2، ضمن تشکر از ساکنین این منطقه گفت: تامین نیازهای اولیه و خدمات شهری حق مسلم شهروندان است و با توجه به اعتبارات شهرستانی مشکلات عنوان شده در کوتاه ترین زمان حل خواهد شد.
فرماندار بندرانزلی افزود: یکی از مهم ترین مسائلی که به همراه نماینده شهرستان پیگر آن هستیم اشتغال جوانان است و رایزنی های لازم انجام شده تا به همت بخش خصوصی کارخانه کشتی سازی فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کند تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد  مردم آینه مسئولین هستند و نسبت به عملکرد دستگاه های مجری پروژه پیشنهاد و انتقادات خود را اعلام کنند تا با انجام بررسی های لازم نسبت به بهبود وضعیت و یا تسریع در امر ساخت، پروژه ها با کیفیت لازم و در شایستگی مردم منطقه تحویل داده شود.
در این نشست نماینده مردم انزلی درمجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر  و جمعی از روسای ادارات حضور داشتند و ساکنین منطقه کلیور 2 مشکلات منطقه را عنوان کرده و مسئولین مربوطه پاسخ دادند و پس از برسی مشکلات مقرر شد تا در مدت 6 ماه مشکلات برطرف گردد.

منبع : ایسنا 
ارسال نظر