کد خبر: ۳۶۳۱۹
تعداد بازدید: ۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

امضاء تفاهمنامه ساخت پنج فروند شناور در سال رونق تولید

تفاهمنامه ساخت پنج فروند شناور پشتیانی، خدماتی و تعمیراتی فراساحل با استفاده از حداکثر توان داخلی بین شرکت کشتیرانی و بازرگانی باختر کیش و شرکت دریا بندر ناب کیش به امضاء رسید.
به گزارش مارین نیوز، حسب سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و در سال رونق تولید با پیگیری دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور، تفاهمنامه ساخت پنج فروند شناور پشتیانی، خدماتی و تعمیراتی فراساحل با استفاده از حداکثر توان داخلی بین شرکت کشتیرانی و بازرگانی باختر کیش و شرکت دریا بندر ناب کیش به امضاء رسید. 
این تفاهنامه بخشی از طرح تحول صنعت دریایی کشور شامل ساخت 90 فروند شناور جایگزین شناورهای استیجاری خارجی خدماتی سکوهای نفتی می باشد که بر اساس مصوبه شورای عالی صنایع دریایی کشور با هماهنگی و حمایت وزارت نفت به عنوان بهره بردار در حوزه نفتی دریایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و طی برنامه ریزی صورت گرفته تا سال 1400 کلیه شناورهای خدماتی ناوگان استیجاری خارجی که با پرچم غیر ایرانی خدمات رسانی می نمایند حذف و شناورهای ساخت داخل جایگزین می گردد. 


لازم به ذکر است، منابع مالی این طرح هم با استفاده از ظرفیت های مالی بخش خصوصی و حمایتی دولت از منابع بانکی تامین خواهد گردید. 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
ضمن تبریک و تشکر از مسئولین، درخواست دارم شرکتهایی که توان ساخت دارند زیاد هستند به فکر آنها هم باشین
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
امیدوارم آغاز سفارش به داخل باشه
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
شرکتهای دیگه چی پس چرا باید چند شرکت خاص باشند اصلا خاص هم نباشند بقیه چی؟
ارسال نظر