کد خبر: ۳۶۳۴۸
تعداد بازدید: ۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

نصب و راه ‌اندازی سیستم حفاظت و اعلام حریق سوییچ ‌روم چاه ‌های سکوی بلال

با تلاش دریادلان سکوی بلال، سیستم حفاظت و اعلام حریق سوییچ ‌روم چاه ‌ها پس از انجام محاسبه ‌ها و کار دقیق علمی به بهترین شکل ممکن نصب و راه‌ اندازی شد که صرفه‌ جویی چشمگیری نیز داشت.
به گزارش مارین نیوز، رییس سکوی بلال در مورد اجرای این پروژه گفت: با توجه به خطرات بالقوه نبود سیستم F&G اتاق برق یاد شده که کل مجموعه سکوی بلال و جان کارکنان سکو را تهدید می‌ کرد، همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کشور و سیاست ‌های منطقه لاوان مبنی بر به حداقل رساندن هزینه‌ ها، موضوع اتصال سیستم F&G به سیستم DCS توسط گروه کنترل و ابزار دقیق سکو مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت. 
علی ‌اکبر بحرانی افزود: با انجام تغییرات لازم در برنامه DCS و عملیات سخت‌ افزاری لازم با تلاش گروه کنترل و ابزار دقیق، سیستم حفاظت و اعلام حریق سوییچروم چاه‌ های سکوی بلال نصب و راه‌ اندازی شد.
به گفته وی این عملیات توسط گروه کنترل ابزار دقیق و با هدایت رییس تعمیرات سکو انجام شده است. در این عملیات پس از بررسی همه جوانب، انجام مطالعات چند ماهه، اعمال تغییرات لازم در سیستم کنترل و تغییرات سخت‌ افزاری، سیستم F&G به DCS سکو متصل شده و پنل محلی نصب شده حذف گردید.


براساس اعلام روابط عمومی منطقه لاوان، هزینه انجام این پروژه طبق استعلام‌ ها و مناقصه‌ های انجام گرفته در گذشته و با احتساب قیمت ارز در سال گذشته بیش از 200 میلیون تومان بود که خوشبختانه با همت و تلاش دریادلان سکوی بلال این هزینه صرفه‌ جویی شد و پروژه بدون برون‌ سپاری با شایستگی به پایان رسید.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جوادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
دریادلان خسته نباشید
ارسال نظر