کد خبر: ۳۶۸۴۶
تعداد بازدید: ۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

توقیف ۳ کشتی صیادی در خلیج ‌فارس / تشکیل بسیج دریایی

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در ۲۰ روز گذشته منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران سه شناور متخلف که اقدام به صید مخرب و غیر مجاز ترال در خلیج ‌فارس می‌ کردند را توقیف کرد.
به گزارش مارین نیوز، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به تشکیل بسیج دریایی در این نیرو، اظهار داشت: با تشکیل بسیج دریایی با صیادان متخلف به ویژه صید مخرب ترال در خلیج ‌فارس برخورد می ‌شود.
سردار رمضان زیراهی از تشکیل بسیج دریایی در نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد: در راستای برخورد با متخلفان در صید غیر مجاز ترال در آب‌ های خلیج ‌فارس بسیج دریایی تشکیل‌ شده است.
زیراهی با اشاره به توقیف سه شناور صیادی متخلف، خاطرنشان کرد: در ۲۰ روز گذشته منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در راستای تشکیل بسیج دریایی، ۳ شناور متخلف که اقدام به صید مخرب و غیر مجاز ترال در خلیج‌ فارس می ‌کردند توقیف و تحویل مقامات ذیربط شد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به مأموریت این نیرو در اجرای طرح‌ های مختلف، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه علاوه بر صیانت و حفاظت از امنیت خلیج ‌فارس، در طرح‌ های مختلف از جمله مقابله با صیادان متخلف و اجرای طرح ‌های محرومیت ‌زدایی مشارکت می‌ کند.







منبع: تسنیم
ارسال نظر