کد خبر: ۳۶۹۹۵
تعداد بازدید: ۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

درخواست مدیر صدرا از مسئولین نفتی / ساخت دومین نفتکش غول پیکر ایرانی

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با اعلام پیشرفت 80 درصدی ساخت دومین کشتی افراماکس در این شرکت، از کارفرما‌ها و مسئولین حوزه نفت درخواست نمود طرح ‌های خود را برای ایجاد اشتغال پایدار به این شرکت واگذار کنند.
به‌ گزارش مارین نیوز، مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با اشاره به ظرفیت‌ های عظیم صدرا در حوزه کشتی ‌سازی، اظهار داشت: کشتی دوم افراماکس به سفارش یکی از کشور‌های خارجی با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در کارگاه این شرکت در بوشهر در دست اجراست و کشتی سوم و چهارم هم در برنامه سال آینده قرار دارد.
محسن صمدی مرزونی گفت: در حوزه کشتی ‌سازی در حال مذاکره با کارفرمای حوزه نفت هستیم تا آن‌چه توسط کارفرما معطل و بلاتکلیف مانده است تا پایان سال تکلیفشان مشخص می‌ شود.
صمدی همچنین با اشاره به ظرفیت نیرو‌های متخصص و توانمند صدرا و لزوم استفاده از دانش آن ‌ها در طرح‌ های آینده، افزود: صدرا در حوزه کشتی و سکو سازی از توان خوبی برخوردار است. از کارفرما‌ها و مسئولین حوزه نفت می‌ خواهیم برای ایجاد اشتغال پایدار در صدرا طرح ‌های خود را به این شرکت واگذار کنند تا دانش و توان این نیرو‌ها در بدنه نفت فعال بماند و از تعدیل نیرو جلوگیری شود.





منبع: iribnews.ir
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
درخواست سفارش ساخت سکو پرورش آبزیان درمزرعه دریایی
ارسال نظر