کد خبر: ۳۷۱۶۳
تعداد بازدید: ۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

برگزاری وبینار تخصصی نیازهای فناورانه سازمان بنادر و دریانوردی

"وبینار تخصصی نیازهای فناورانه سازمان بنادر و دریانوردی" با هدف "حمایت از تولید داخل"، "توسعه بازار شرکت‌ های دانش ‌بنیان" و "قطع وابستگی به محصولات خارجی" برگزار می ‌شود.
به گزارش مارین نیوز، یکی از اهداف زیست ‌بوم فناوری و نوآوری در کشور توسعه بازارهای داخلی و بین ‌المللی محصولات و خدماتی است که توسط متخصصان و جوانان ایرانی تولید می ‌شود. یکی از صنایعی که به شدت به محصولات فناورانه بومی نیاز دارد صنعت دریایی است. نیازهایی که قرار است با برگزاری یک رویداد فناورانه برای دانش ‌بنیان‌ ها و استارتاپ ‌ها پاسخ داده شود.
مسیر بومی ‌سازی صنایع بزرگ کشور از گذرگاه زیست ‌بوم فناوری و نوآوری می ‌گذرد. این گذرگاه به همت مخصصان و جوانان ایرانی هموار شده تا مسیری باشد برای تامین نیازهای داخلی با محصولات ایرانی. این اتفاق در دل زیست ‌بوم فناوری و نوآوری معنا گرفته است. زیست ‌بومی که در این چند سال با برگزاری رویدادهای فناورانه غنی ‌تر و پرجمعیت ‌تر شده است.
یکی از این رویدادهای فناورانه برگزاری "وبینار تخصصی نیازهای فناورانه سازمان بنادر و دریانوردی" است. وبیناری که با هدف تامین قطعات و تجهیزات بندری برگزار می‌ شود.
این رویداد فناورانه با حمایت گروه توسعه فناوری‌ های دریایی ستاد توسعه فناوری‌ های فضایی و حمل ‌و نقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی شانزدهم خردادماه امسال برگزار می ‌شود.
"حمایت از تولید داخل"، "توسعه بازار شرکت‌ های دانش ‌بنیان" و "قطع وابستگی به محصولات خارجی" اهدافی است که برای این وبینار در نظر گرفته شده است.
علاقه ‌مندان، دانش ‌بنیان ‌ها و صنعتگران برای شرکت در این رویداد فناورانه و کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانند با شماره 22414191-021 (داخلی 1207) تماس بگیرند.





ارسال نظر