تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۷۳۹
تعداد بازدید: ۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
شرایط ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ ‌ها دریایی برای تبلیغات در گروه مجلات همشهری با تخفیف 50 درصدی جهت گفتمان سازی علم و فناوری فراهم شد.
به گزارش مارین نیوز، گروه مجلات همشهری در خصوص اجرای تفاهم نامه همکاری با ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری در نظر دارد شرایط ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ های مورد تایید معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری فراهم کند.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از هزینه هر نوع تبلیغات و رپورتاژ آگهی شرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ ها در گروه مجلات همشهری را بر عهده می گیرد تا شرکت ها با توجه به محتوای تولیدی خود در یکی از مجلات مرتبط شامل (هفته نامه جوان - دو هفته نامه دانستنی ها - دو هفته نامه سرنخ – ماهنامه 24 - ماهنامه سرزمین من - ماهنامه داستان - ماهنامه تندرستی - دو هفته نامه بچه ها) امکان حضور و اطلاع رسانی داشته باشند.
بر اساس این گزارش شرکت های تحت حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته نیز از طرف این ستاد به گروه مجلات همشهری معرفی می شوند تا ضمن برخورداری از تخفیف 50 درصدی پرداخت هزینه های خود برای حضور در هریک از مجلات مذکور در راستای فرهنگ سازی و گفتمان علم و فناوری اقدامات لازم را انجام دهند.
ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته شامل گروه های خودرویی، دریایی، ریلی، فضایی، هوایی و مکان محور می باشد که بر این اساس شرکت های دانش بنیان دریایی نیز می توانند از تخفیف 50 درصدی تبلیغات بهره مند شوند. 
شرکت های فناور علاقمند می توانند جهت همکاری با گروه مجلات همشهری با روابط عمومی این ستاد به شماره  22414193 تماس بگیرند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: