کد خبر: ۳۶۹۹۷
تعداد بازدید: ۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

توجه مردم به هشدارهای مسئولان برای پیشگیری از بیماری کرونا

با توجه به درخواست مسئولين از مردم جهت پرهيز از انجام سفرهای غير ضروری به استان هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، میزان مسافران و سفرهای دريایی طی هفته جاری در بنادر مسافری استان هرمزگان کاهش یافته است.
به گزارش مارین نیوز، کاهش میزان مسافرت های دریایی در هرمزگان با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ ها و در راستای درخواست مسئولين از مردم به منظور اجتناب از سفرهای غير ضروری و با هدف پيشگيری از شيوع ويروس کرونا و جلوگیری از بیماری كوويد 19 انجام شده که نشان دهنده توجه مردم به هشدارها می‌ باشد.
پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری به عنوان یک خواست ملی و برای حفظ سلامت مردم در اولویت قرار گرفته تا با رعایت اقدامات و مراقبت های پیشگیرانه، از تسری بیماری کرونا، جلوگیری شود.
با اجتناب مردم از سفرهای غير ضروری بنابر خواست مسئولين، سفرهای دريایی از بنادر استان هرمزگان، با كاهش چشمگیری روبرو شده است.
براساس آمار ثبت شده، میزان تردد و مسافرت های دریایی در مسیرهای دریایی مرکز استان شامل بنادر شهید حقانی به جزاير قشم،  هرمز و لارک از 29 بهمن تا پنجم اسفند ماه سال جاری، نسبت به هفته قبل از آن، 20 درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 22 درصد کاهش یافته است.
همچنین آمارها کاهش 17 درصدی مسافر و 11 درصدی حمل و نقل خودرو در مسیر بندر پل به بندرلافت در جزیره قشم و بالعكس را طي هفته جاري نشان می دهد.





ارسال نظر