تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۱۷۷۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

اپراتور دوم بندر شهید رجایی آغاز به کار کرد

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز به کار ترمینال دوم کانتینری این بندر با پهلوگیری یک فروند کشتی به ظرفیت 2500TEU  کانتینر خبر داد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محسن صادقی‏فر با اعلام این خبر افزود: در راستای تصمیمات دولت جمهوری اسلامی ایران جهت فعال‏سازی اپراتور دوم در بندر شهید رجایی، ترمینال دوم کانتینری این بندر در تاریخ چهاردهم آذرماه جاری با پهلوگیری کشتی آذرگون به ظرفیت 2500 TEU  کانتینر با مدیریت شرکت خدمات دریایی و بندری سینا راه‏اندازی شد.

وی هدف از راه‏اندازی ترمینال دوم بندر شهید رجایی را ایجاد فضای رقابتی، افزایش بهره‏وری و جذب خطوط کشتیرانی لاینری خارجی جهت تردد به این بندر عنوان کرد.

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در پایان گفت: با این اقدام سازمان، هزینه  دلاری حمل کانتینر به مقصد ایران با توجه به راه‏اندازی بندر شهید رجایی و ورود مستقیم کانتینرها با کشتی‏های لاینری به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد.

استخدام کارکنان اپراتور سابق بندر شهید رجایی در ترمینال اپراتورهای جدید
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان
نیز با اشاره تغییرات اخیر صورت گرفته در وضعیت اپراتوری ترمینال کانتینری بندر شهید رجایی اعلام کرد: کارکنان شاغل در شرکت اپراتور سابق این بندر در صورت تمایل آنها، توسط ترمینال اپراتورهای جدید به کار گرفته خواهند شد.

حمیدرضا دلبری با اشاره به تغییر اپراتور سابق بندر شهید رجایی گفت: تغییر اپراتور ترمینال کانتینری این بندر با تعامل طرفین به انجام رسیده و کارکنان شاغل در شرکت مذکور در صورت تمایل، توسط ترمینال اپراتورهای جدید به کار گرفته خواهند شد.

وی افزود: کارکنان و کارگران شرکت‏های بندری و دریایی در انجام کار خود کاملا حرفه‏ای بوده و به لحاظ تخصص و توانایی‏های شغلی، از سرمایه‏های بسیار ارزشمند سازمان بنادر و دریانوردی کشور هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اعلام خبر استقبال خطوط لاینر کانتینری از حضور در این بندر، ابراز امیدواری کرد که در آینده‏ای نزدیک، با افزایش حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر شهیدر جایی شاهد افزایش تقاضا و نیاز به جذب کارکنان متخصص در این بخش خواهیم بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
آرش
|
Russian Federation
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
0
  با سلام جناب آقای دلبری هر کی ندونه میگه شرکت جدید مادر زاد اپراتور به دنیا اومده.شاهکار استارتش یه نرم جهانی بود . دست از کینه توزی با شرکت تاید واتر بردارید وبه فکر خانوادهای کارگرانی باشید که در معرض بیکاری هستند .اپراتوری این تجهیزات رو گواهینامه های جدیدوالصدور یه خیال خام بیش نیست . تو اینکار تجربه حرف اول رو میزنه که اونم فقط مختص اپراتورهای تاید واتر که سالهای سال تو این کار استخون خرد کردن.
شهرام
|
Russian Federation
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
0
  پس تکلیف سهامدارهای خرد این شرکت که از کانال بورس سهام این شرکت رو خریدن چه میشود ؟
دریا دل
|
Russian Federation
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
0
  بسمه تعالی جناب آقای دلبری سلام ، انشاا... مبارک است . وقتی در جلسه معارفه تان با دلبری تمام از بخش خصوصی صحبت فرمودید دانستم که کیمیاگری را در مکتب ((ابو علی سینا)) آموخته اید در نتیجه برای خلق پورت اپراتور جدید کاتالیزور لازم نیز مهیا گردیده تا در رویا پورت اپراتورهای دوم و سوم هم در صف بایستند. و اگر کارها چنین ساده باشد چقدر خوب بوده شاعری که گفته (( مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد )) لابد زیادی خورده و رودل کرده بود وگرنه کارها آنقدر ساده است جان برادر میشود همه کارها را دیگران در طی پنجاه سال انجام بدهند و آنوقت صدرالعلمائی کشف کند که با جابجائی نام ها صاحب همه چیز ، آنهم در یک شب نورانی در چهاردهم ماه شمسی شد. واقعا" چقدر ساده بود و ما نمی دانستیم.
کارشناس بندری
|
Russian Federation
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
0
  ضمن تبریک و خسته نباشید به مسئولین محترم باعث خوشحالی است که بالاخره پس از گذشت 4 سال از نداشتن قرارداد شرکت تاید واتر و یک سال از تحریم شرکت تاید واتر و خروج خطوط لاینر به بندر بالاخره اقدامی صورت پذیرفت. شهرام عزیز در خصوص تکلیف سهامداران باید مدیر شرکت پاسخگو باشد شرکتی که 4 سال بدون قرارداد کار کرده صورت های مالی خود را بر چه مبنایی تنظیم و اعلام کرده سازمان بورس با چه تاییدی این صورت های مالی را قبول کرده. به امید روزی که شفافیت کاری در این کشور نیز صورت پذیرد تا ضمن دستیابی به اهداف ذکر شده در متن خبر بتوان جایگاه از دست رفته بندر شهید رجایی را برگرداند. و امیدواریم اگر اپراتور دوم واقعی است نه صوری و ظاهری رقابت بصورت منصفانه باشد نه 4 گنتری واگذار شده به شرکت سینا که 2 دستگاه نیز از سرویس خارج هستند در برابر 14 گنتری شرکت تاید واتر مسئولین اگر حقیقتا به فکر ایجاد رقابت هستند باید رشرایط ایجاد رقابت را فراهم نمایند نه اینکه تنا برای رفع تکلیف کاری را انجام دهند آنهم بصورت ناقص.
علیرضا
|
Russian Federation
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
0
  با سلام . اگر کسی از پرسنل اپراتور قبلی نخواست در شرکت جدید استخدام شود چه باید کرد. آیا شرکت جدید توانایی استخدام این همه نیرو را دارد.آیا باید شغل شریف دزدی را همانند مدیرانی که دم از جلوگیری از عدم بیکاری افراد میزنند انجام دهیم یا اینکه بکار باشیم و منتظر دریافت یارانه ماهیانه باشیم که از دولت میگیریم. خواستم از دولت جدید هم تشکر کنم که با تدیبیر خاصی که انجام دادن امید بیکاری به عده زیادی از کارگران این کشور که چندین سال با خون و دل جهت پیشرفت این مملکت تلاش کردند را انجام دادند. کسانی که دم از حمایت از این پرسنل را میزنید به قول قدیمیها وقتی خرشان از پل گذشت دیگر با پرسنل اپراتور قبلی کاری ندارید و به هر بهانه ایی آنها را اخراج می کنید . البته کسانی که این کار را میکنند فقط جهت حفظ منافع خودشان این کار میکنند که خودشان به بالاترین درجه مالی برسند و فرار را بر قرار ترجیح می دهند. مسئولین یادشان رفته شخصی که در حال حاضر به عنوان مدیر پروژه در شرکت جدید مشغول به خدمت شده چند سال قبل با چه خفتی از این استان و اداره بندر اخراج شد و بعد از رفتن به تهران روز به روز از همه نظر بزرگتر شد .این شخص مخالف سر سخت شرکت تاید واتر بود . آیا این شخص می خواهد از پرسنل تاید واتر دفاع کند آیا اینکه به کارهای قبلی ادامه دهد و بزرگتر از این شود. به هر حال همه فکر خودشان هستند نه به فکر این همه آدم که در حال بیکار شدن هستند . دلمان به این دولت خوش بود که این شد . از قدیم میگن آدمی که زاد ازش تعریف کنی گ... از آباد در میاد . دقیقا همین شد این همه گفتیم دولت تدبیر و امید این شد .
احمد احمدی زاده
|
Russian Federation
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
  با سلام و عرض احترام بنده کاری به نظر آقایان ندارم که بر اساس یک سری بافته های ذهنی خود و یک رشته محاسبات غلط ، دست به تولید آمار و اطلاعاتی زده اند که تنها در حد امید و آرزو است. به این نکته در متن اشاره می کنم: فرموده بودیید که با واگذاری ترمینال شماره ی دو بندر شهید رجایی ، هزینه ی تخلیه کانتینر در بندر کاهش می یابد. با ید بگویم که این به هیچ وجه امکان ندارد چون این سازمان بنادر است که هزینه های تخلیه و بار گیری را تعیین می کند نه شرکت پورت اپراتور. دلیل دوم هم اینکه شرکت سینا( بنیاد بار انداز) با تکیه کردن به کدام سابقه و کدام نیروی متخصص می تواند هزینه های تخلیه و بارگیری شناور ها را کاهش دهد. سوم و مهمتر از همه ، اینکه آیا با عوض شدن نام ، شرکت سینا تجهیزات جدیدی به بندر شهبد رجایی وارد کرده ، که بتواند هزینه ها را کاهش دهد. به نظر می رسد پاسخ داده به این سوال ها خیلی سخت نباشد.
ارسال نظر