تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۵۱۸
تعداد بازدید: ۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
روز گذشته یک کشتی در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا بوشهر آتش گرفت که براساس آخرین خبر نیروهای امدادی توانستند در کمترین زمان حریق را مهار کنند.
به گزارش مارین نیوز، مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر امروز در خصوص آتش گرفتن یک کشتی در شرکت صدرا بوشهر که روز گذشته اتفاق افتاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتی که مورد حریق قرار گرفته است شخصی و متلق به یک فرد حقیقی است و دولتی نیست که به دلیل مشکلات فنی جهت تعمیرات به شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر منتقل شده است.
جهانگیر دهقانی با بیان اینکه در حین تعمیر کشتی دچار حریق شده است، افزود: در حالی که نیروهای تعمیراتی در حال تعمیر بخشی از کشتی بوده اند، این شناور بزرگ دچار حریق می شود که با تلاش نیروهای آتش نشانی حریق مهار می گردد.


وی با اشاره به اینکه هنوز گزارش تکمیلی ارائه نشده است، بیان کرد: براساس گزارش های فعلی این آتش سوزی خوشبختانه هیچ مصدومی نداشته است و گزارش تکمیلی آن نیز اعلام خواهد شد.

جزئیاتی از حادثه 
معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوشهر روز گذشته پس از حادثه به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت ۱۰:۲۹ آتش سوزی در یک فروند شناور فلزی تحت تعمیر در شرکت صدرای بوشهر اعلام شد و با توجه به ارزیابی حریق و گسترش حریق چهار تیم عملیاتی به محل اعزام شد.
داریوش وحدتی افزود: پس از تلاش نیرو‌های آتش نشانی حریق ساعت ۱۳:۲۰ مهار شد و برای ایمنی بیشتر و پیشگیری از خطرات احتمالی، یک واحد امدادی در محل باقی ماند.
وی ادامه داد: این واحد تا تخلیه کامل لوازم کارگاهی ومواد سوخته شده در محل مستقر بود.
معاون سازمان آتش نشانی بوشهر بیان کرد: دمای بالای حریق و گرمای شدید هوا عملیات اطفاء را برای آتش نشانان سختتر کرده بود و عملیات دشواری پیش رو داشتیم.
وحدتی یادآور شد: حادثه مصدوم نداشت و علت آن در دست بررسی است.
وی همچنین از آتش نشانی پایانه‌ های نفتی که در مهار آتش کمک کردند تشکر نمود. 





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: